Відділ освіти, молоді та спорту віньковецької райдержадміністрації районний методкабінет інформаційно-методичний центр рмк

Творча група вчителів інформатики «Навігатор» у складі: Л. О. Атаманюк, І. М. Гвоздовський, С. М. Лисий, О. М. Слободян, В. О. Хомишен, М. А. Яворська, А. В. Яковишина. Розробки уроків з інформатики для 7 класу. Віньківці. 2015 – 189 с
Відділ освіти, молоді та спорту віньковецької райдержадміністрації районний методкабінет інформаційно-методичний центр рмк

Скачати 2.13 Mb.

Сторінка 1/11 Дата конвертації 22.04.2016 Розмір 2.13 Mb.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ВІНЬКОВЕЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

РАЙОННИЙ МЕТОДКАБІНЕТ

Інформаційно-методичний центр РМК

Творча група вчителів інформатики «Навігатор»

Віньковецький район

2015 –

Творча група вчителів інформатики «Навігатор» у складі: Л.О. Атаманюк, І.М. Гвоздовський, С.М. Лисий, О.М. Слободян, В.О. Хомишен, М.А. Яворська, А.В. Яковишина. Розробки уроків з інформатики для 7 класу. Віньківці. 2015 – 189 с.
Рецензенти:

С.Г. Саврій, завідуюча районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької райдержадміністрації;

О.М. Слободян, методист відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької райдержадміністрації.
Рекомендовано науково-методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької райдержадміністрації (протокол № 4 від 16 грудня 2014 року).

У даному посібнику запропоновано розробки уроків з інформатики для 7 класу вчителів інформатики творчої групи «Навігатор» Віньковецького району.

Матеріал посібника допоможе вчителю інформатики збагатити власний педагогічний досвід та урізноманітнити навчальну діяльність учнів.

Посібник рекомендується вчителям інформатики.

Передмова ………………………………………….……………………………… 7

ТЕМА 1. ЕЛЕКТРОННЕ ЛИСТУВАННЯ

Урок № 1. Техніка безпеки та правила поведінки в кабінеті інформатики та ІКТ. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки …………………………… 9

Урок № 2. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Використання адресної книжки та списків розсилання ……………..………..………………………… 15

Урок № 3. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли ……………… 24

Урок № 4. Підсумковий урок з розділу «Електронне листування» ………….27
ТЕМА 2. МОДЕЛЮВАННЯ

Урок № 5. Поняття моделі. Поняття предметної галузі ….…..……………… 33

Урок № 6. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей ………………………………………………………… 39

Урок № 7. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах ………………………………………………………. 44

Урок № 8. Карти знань, їх призначення. Редактор карти знань .……..………49

Урок № 9. Підсумковий урок з розділу «Моделювання». Практична робота 3. Структурування та класифікація відомостей з використанням карт знань………………………………………………………………………………57

ТЕМА 3. АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМ І РОЗГАЛУЖЕННЯМ

Урок № 10. Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження .…………………………………………………………..………. 64

Урок № 11. Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів…………………………………………………………………….…… 71

Урок № 12. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів……………………………………………………..………..………..75

Урок № 13. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Алгоритми з розгалуженням ……… 78

Урок № 14. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів …….……………………………………………………………..…. 84

Урок № 15. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів …………………………………………………………. 87

Урок № 16. Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів ………………………………………………….………. 91

Урок № 17. Підсумковий урок з розділу «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» …………………………………………….….…………..…… 94
ТЕМА 4. ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок № 18. Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості ……………….. 100

Урок № 19. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора ……………………… 105

Урок № 20. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Типи даних: число, текст, формула …………………… 110

Урок № 21. Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. Практична робота 7. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора ………………… 115

Урок № 22. Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні.…………………………………………………………………….. 124

Урок № 23. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій ……..……………………….… 131

Урок № 24. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом .…….………………………………………… 135

Урок № 25. Підсумковий урок з розділу «Табличний процесор». Практична робота 9. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі………… 141
ТЕМА 5. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ, ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ І ГРУПОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ

Урок № 26 -27. Розв’язування компетентнісних задач ……………………… 144

Урок № 28-29. Розв’язування компетентнісних задач …………….……… 150

Урок № 30. Поняття про «Проекти», з історії проектів, види навчальних проектів та їх класифікація …………………………………………………… 157

Урок № 31. Етапи роботи над проектом. Правила захисту та презентації проекту ……………………………………….………………………………… 165

Урок № 32. Приклад проекту, та його презентація ……..…………………… 175

Урок № 33. Підсумковий урок з розділу «Розв’язування компетентнісних задач, виконання індивідуальних і групових навчальних проектів». Захист учнівського проекту ………………………………………………………….. 180

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11
База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка
Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий