Урок з основ здоров’я у 6 класі Тема уроку : Особиста гігієна

Мета: Ознайомити учнів з поняттям «гігієна»,допомогти систематизувати знання правил особистої гігієни. Розвивати відповідні практичні навички щодо правил особистої гігієни
Урок з основ здоров’я у 6 класі Тема уроку : Особиста гігієна

Скачати 40.27 Kb.

Дата конвертації 19.04.2016 Розмір 40.27 Kb. Урок з основ здоровя у 6 класі
Тема уроку:Особиста гігієна
Мета:Ознайомити учнів з поняттям «гігієна» ,допомогти систематизувати знання правил особистої гігієни. Розвивати відповідні практичні навички щодо правил особистої гігієни.

Виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя та свідомо ставитися до особистої гігієни.

Тип уроку:комбінований з елементами тренінгу .

Обладнання:підручники ,дошка,мультимедійна дошка,ватман,маркери,стікери.

Хід уроку:

1)Організаційний момент

Вчитель вітається з учнями

2)Повідомлення ,теми.

Вчитель:Діти!Зараз я вам пропоную переглянути мультфільм і відгадати тему нашого уроку.Після того як діти відгадають тему уроку на мультимедійній дошці висвічується тема та мета уроку . (слайд 1)

3)Очікування

Вчитель:Діти!Про що ви хочете дізнатися на уроці,щодо сьогоднішньої теми?У кожного на парті є стікери на яких ви можете написати свої побажання і розмістити їх на нашому сонечку.

4)Правила роботи. Діти формулюють правила роботи на уроці.(слайд 2)

5)Актуалізація опорних знань.

Мозковий штурм.

Вчитель:Як ви гадаєте ,що включає в себе догляд за тілом?

Діти називають ,а вчитель записує на листку ватмана :

-вмивання обличчя

-купання

-миття волосся голови

-догляд за нігтями

-догляд за зубами
Робота в групах.

1 група

Вчитель:Давайте пригадаємо які ви знаєте засоби особистої гігієни (Діти кидають м’яч один одному в своїй групі і називають :мило,шампунь,зубна паста,гель для душа…(слайд 3)

Вчитель: Ми пам’ятаємо ,що засіб гігієни ми підбираємо згідно типу шкіри або волосся.

2група

Вчитель:Давайте зараз пригадаємо ,які існують типи шкіри (Діти кидають м’яч один одному в своїй групі називають: комбінована,нормальна,суха,жирна.(слайд 4)

3група

Вчитель:Давайте зараз пригадаємо ,які існують предмети особистої гігієни .

Діти називають:гребінець,зубна щітка,мочалка,рушник,зубна нитка(флос)(слайд 5)

Висновки вчителя: Для того ,щоб догляд за тілом приносив результат ми маємо індивідуальні предмети особистої гігієни,а засоби гігієни підбираємо відповідно до типу шкіри і волосся.

Вчитель:Зараз візьміть додаток №1 і заповніть його.Діти дають відповіді на питання .

Які правила догляду за предметами особистої гігієни ти знаєш?(слайд 6)

Висновок вчителя: При дотриманні правил особистої гігієни зубну щітку змінюють 1 раз в два місяці,миють гребінець 1 раз на тиждень,а при жирному типи волосся 2 рази,також періодично змінюють мочалку,термін залежить від її виду.

Вчитель:А зараз ми переглянемо відео щодо правильного догляду за ротовою порожниною.

Після перегляду бліц-опитування:

Вчитель:Діти Як вигадаєте ,щоб наша усмішка була чарівною ,як часто треба чистити зуби і протягом скількох хвилин?

Діти дають відповіді :чистити зуби два рази на добу ,не менше двох хвилин.

Висновок вчителя:Діти! Якщо ви будете дотримуватись правил догляду за порожниною рота та зубами у вас буде завжди чарівна усмішка.

Вчитель. Коли людина піклується про своє тіло ми говоримо,що вона дотримується правил особистої гігієни.

Що таке гігієна?(слайд 8)

Вчитель :Зараз прослухайте уривок з М.Твена «Пригоди Тома Сойєра»(слайд 9)

Вчитель:Діти !Яку звичку мав Том і що ви б йому порадили?

*Руханка «Приймаємо душ»

«відкриваємо воду (гладять себе по голові ,плечах)Намилюємо руки,ноги,тіло (труть їх уявною мочалкою),потремо один одному спину (повертаються до сусіда справа,труть спину),змиваємо мило(гладять себе по голові,плечах),витираємося».

Вчитель запитує: «Чиєю мочалкою ви терли спину сусідові (його чи своєю)?А як це треба робити?»

6)Закріплення теми.

Робота в групах.

Кожна група отримує завдання оформлення на аркуші паперу у вигляді мочалки,рушника та гребінця які прикріпленні до дошки.

1група(мочалка) .Записати основні правила догляду за шкірою (додаток2)

2група(рушник) Дописати пропущенні слова (додаток 3)

3група(гребінець) Вибрати правильну відповідь

(додаток 4)

Висновок вчителя:Діти!Тепер стало зрозуміло ,що дотримання правил особистої гігієни сприяє здоровому способу життя.

Вчитель:А зараз ми перевіримо ваше домашнє творче завдання .По одному представнику від команди виходять і витягують з шляпи-циліндра листочки з написами: актори,художники,кореспонденти .

Актори «Показати пантоміму ,як правильно чистити зуби»

(додаток 5)

Художники «Намалювати предмети гігієни» (додаток 6)

Кореспонденти «Взяти інтерв’ю у лікаря дерматолога»(додаток 7)

7)Підсумок уроку

Вчитель оцінює роботу учнів на уроці,виставляє оцінки,дякує учням.

Вчитель:В підсумок сьогоднішнього уроку хочу сказати ,що регулярний догляд за тілом,волоссям,ротовою порожниною та зубами допомогає підтримувати здоров’я ,почувати себе бадьоро й упевнено .Чого вам всім ,щиро,бажаю.(слайд 10)

8)Домашнє завдання

Параграф 6

Творче завдання на вибір:скласти кросворд,казку по темі «Гігієна»або скласти рекламу засобів догляду за тілом.

База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка
Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий