Урок-тренінг з основ здоров’я 2 клас за підручником О. В. Гнатюк

Мета: використовуючи технологію тренінгу, вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров’я; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність
Урок-тренінг з основ здоров’я 2 клас за підручником О. В. Гнатюк

Скачати 75.33 Kb.

Дата конвертації 19.04.2016 Розмір 75.33 Kb. Урок-тренінг з основ здоров’я

2 клас

за підручником О. В. Гнатюк

«Розпорядок дня школяра.

Практична робота :

складання розпорядку робочого дня»

Мета: використовуючи технологію тренінгу, вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров’я; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність.

Обладнання: підручники, зошити,таблиця «Режим дня школяра»,

клейкі листочки, папір, фломастери, пазли, картки «Частини доби».

І. Організаційний момент

Стільці в кімнаті стоять по колу.

Вчитель

Продзвенів шкільний дзвінок.

Починається урок.

Рада всіх вас привітати,

Вчасно заняття почати.

Урок-тренінг проводимо, дотримуючись правил:

Приходити вчасно

Бути позитивним

Говорити коротко

Говорити по черзі

Бути доброзичливими

Зберігати таємниці

«Тут і тепер»

Кожна думка має автора

Бути толерантним.

Правило піднятої руки

Знак вчителя «Прошу уваги»

Вчитель

Що , на вашу думку, означає слово вчасно?

  • А що ви, діти , завжди робите вчасно?

(Діти по колу висловлюють свої думки.)

Я – Оленка. Я завжди вчасно приходжу до школи.

Я – Вадим. Я завжди вчасно виконую домашні завдання,

Я- Ніка. Я завжди вчасно повертаюся зі школи додому. …

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

Вчитель: Все, що ви назвали, це порядок, за яким ви щодня живете. Іншим словом – розпорядок дня школяра. А потрібен він, щоб зберегти ваше здоров’я. Якщо ви звикнете жити за розпорядком, то і в старшому віці будете все встигати робити вчасно, збережете своє здоров’я і ніколи не будете стомлюватись. На скільки ви обізнані з розпорядком дня ми перевіримо, виконавши завдання в зошиті.

Самоаналіз.

Робота в зошитах.

Оберіть правильну відповідь (за варіантами)

1 варіант Розпорядок дня – це…

  1. Розклад уроків на день.
  2. Правила поведінки у школі.
  3. План дій, якого слід дотримуватися впродовж дня.

2 варіант дотримуватися розпорядку дня – це…

  1. В один і той самий час вставати і лягати спати.
  2. Їсти, коли заманеться.
  3. Щодня робити зарядку.
  4. Виконувати все по годинах.

Чи всі правильно продовжили речення?.

Дехто помилився. Ми вам допоможемо.

Взаємоперевірка. Висновок діти читають хором.

Що ви не знаєте про розпорядок дня школяра і хотіли б дізнатися?

Очікування від заняття.

( На дошці прикріплено плакат з режимом дня школяра без запису часу. Учні повинні наклеїти клейкі листочки у формі екрана електронного годинничка там, де в них є запитання, де вони не впевнені в часі.)

  • Я очікую від заняття дізнатися, о котрій годині слід приходити до школи, щоб встигнути підготуватися до 1 уроку;
  • Скільки часу потрібно витрачати на ранкову зарядку?
  • О котрій годині лягати спати, щоб добре відпочити? …

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні ви більше дізнаєтесь про режим дня, його користь для вашого здоров’я.

ІУ. Опрацювання нового матеріалу.

  1. Вчитель читає вірш.

Режим дня

Дотримуйся режиму дня,

Живи по розпорядку,

Прокинувшись, завжди роби

Ранкову ти зарядку.

Швиденько ліжко застели

І починай вмиватися,

М’яким пухнастим рушником

Умієш ти втиратися?

Уже чистенькі вуха, ніс,

І щічки й оченята,

Ну а тоді вдягатися

Ти можеш починати.

Із кухні мама погука :

«Сніданок вже готовий.»

Поївши смачно, ти бігом

Збираєшся до школи.

У школі час не йде – летить,

Уроки вмить скінчилися,

Прийшов додому, воду ллєш,

Щоб руки добре вмилися.

Перевдягнися. А тоді —

До столу пообідати.

«Що ж апетитне жде мене?»-

Так хочеться розвідати.

Уже смачне зникає вмить,

Ти йдеш відпочивати,

Чи на подвір’ї погулять ,

Чи з друзями погратися.

Вже час проходить, і тобі

Пора учить уроки.

А потім з телевізором

Ти робиш мовчки кроки.

Уже вечеря на столі.

Пора відпочивати.

Не забувай увечері

До ванни завітати.

Помий іще раз вуха й ніс,

Почисти добре зуби.

І ніжки маєш ще помить ,

Вони стомились любі.

Нарешті пісня для малят

З екрану ніжно лине.

І мами усмішка сія :

«Вже на добраніч, сину!»

  1. Запитання за змістом вірша.

Чому хлопчик все встиг зробити за день?

(Він все робив по розпорядку.)

  1. Гра «Мікрофон»

Що повинен робити учень вранці? Вдень? Увечері?

Ваш режим дня в 2 класі повинен відрізнятися від того, яким він був у 1 класі.

  1. Робота з підручником (с. 18-19)

Прочитайте в підручнику статтю про режим дня другокласника. Чим він відрізняється від минулорічного? А ви вже перелаштували свій режим? Чи є у вас свій гарно оформлений куточок з режимом дня? Чим відрізняється ваш режим дня у вихідний день від робочого?

Читання з підручника вірша «Галя — невстигаля». Чому дівчинку так назвали? Що б ви порадили їй?

Скласти режим дня і дотримуватися його!

  1. Робота в парах. Практична робота.

А зараз ми з вами спробуємо скласти свій режим дня, записавши правильно час у таблиці зошита. Сторінка 10-11. Перевірка за сторінкою підручника.

(Можна скористатися таблицею-підказкою на дошці.)

  1. Хвилинка відпочинку

Час прийшов нам відпочити,

Розпорядок повторити.

(Учні виконують руханку.

На останніх словах обіймають один одного.)

Для подальшої роботи

Ми без зайвої турботи

Для гарного відпочинку

Проведем фізкультхвилинку.

Прокидаємося так…

Потягаємося так…

Зубки чистимо ось так…

Умиваємося так…

Так до школи поспішаєм…

Так за парти ми сідаєм…

Вмієм руку піднімати…

Стоячи відповідати…

На перерві ми гуляли,

Розважались, танцювали…

На уроці фізкультури

Дбали про свою статуру…

Все ми вміємо робити.

Головне — усім дружити.

У. Узагальнення та систематизація знань.

Попрацюємо в групах і перевіримо, чи запам’ятали ви розпорядок дня.

Робота в групах.

Об’єднаємось у групи «Ранок», «День», «Вечір».

(На партах лежать листки паперу, фломастери.)

Намалюйте те, що на вашу думку слід робити в цей час доби, дотримуючись режиму дня.

(За браком часу можна використати готові ілюстрації.

Учні вибирають потрібні картки і приклеюють їх до паперу.)

Учні презентують малюнки або колажі.

УІ. Підсумок уроку

  1. Інсценізація вірша учнями.(Готується завчасно)

Режим дня киці Любки.

Вранці киця Любка встала,

Ліжечко своє прибрала,

Лапкою промила вічки .

Вушка, носик, шию, щічки.

Вийшла в сад і для порядку

Там зробила фіззарядку.

З’їла на сніданок мишку,

Чисті одягла панчішки,

Перед дзеркалом крутнулась,

Причесалась, посміхнулась

І побігла в школу вчиться.

По обіді Любка – киця

Пообідавши, гуляє

І батькам допомагає.

І уроки робить киця,

Бо старанна учениця!

Знайде час на все: й пограти,

Й відпочити, й почитати.

По вечері киця Любка

Миє лапки, чистить зубки

І слухняно о дев’ятій

В ліжечко лягає спати.

Як же киця все встигає?

Що в житті допомагає?

Допомагає дотримання розпорядку дня.

Вчитель: я пропоную вам скласти пазли, щоб прочитати прислів’я.

На магнітній дошці складають пазл і утворюють речення:

«Якщо хочеш здоров’я мати, треба рано вставати, а ввечері вчасно лягати.»

  1. Перевірка очікувань від уроку.

Ось і підійшов до закінчення наш урок.

Час, що був виділений для нього в розкладі уроків, закінчився.

  • Чи здійснилися ваші очікування?
  • Чи знаєте ви, що таке розпорядок дня?
  • Навіщо він потрібен? Яка від нього користь?
  • Чи допомогли вам отримані знання у ваших очікуваннях?
  • То ж напишіть на листочках час, відповідно до розпорядку, що ви для себе склали.

(Учні підходять до дошки, знімають листочки і пишуть на них час.)

Тепер ви вмієте складати розпорядок дня і будете його дотримуватися.

А вдома попросіть дорослих допомогти вам скласти розпорядок дня на час канікул.

Список використаних джерел:

  1. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. Основи здоров’я. Київ. Видавничий дім «Освіта». 2012.
  2. О. В. Гнатюк. Основи здоров’я. Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. 2 клас. Київ «Генеза» 2013.
  3. Уроки етики в 1-4 класах. Упорядники О. О. Кулик, Г. М. Фінько,

Г. І. Кенц – Харків. Видавнича група «Основа». 2007.

  1. «Розкажіть онуку», №34, 2001.
  2. «Початкова освіта» № 2, 2009.
  3. «Початкова освіта» №22, 2006.

Додатки

База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка
Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий