Тупкало В. М. Управління якістю
|
Скачати 2.85 Mb.
| Сторінка |
1/16 |
Дата конвертації |
15.04.2016 |
Розмір |
2.85 Mb. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 … 16
ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ
МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ
Заплотинський Б.А., Тупкало В.М.
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
Конспект лекцій
Київ 2015
УДК 004.4 : 658.012 (075)
З-32 Заплотинський Б.А., Тупкало В.М. Управління якістю. Навчально-методичний посібник. – К.: ННІМП ДУТ, 2015. – 168 с. Конспект лекцій підготовлений на основі робочої навчальної програми з дисципліни “Управління якістю” для студентів-магістрів зі спеціальності “менеджмент організацій і адміністрування”. Головна увага приділена розкриттю не стільки глибини, скільки суті тем в стислій і доступній для сприйняття формі. Із врахуванням спрямованості ВНЗ на сферу телекомунікацій, де основним видом кінцевої продукції підприємств є послуги, акцент робиться на управлінні якістю саме послуг у зазначеній сфері.
У додатку наведено пояснення щодо оцінювання знань студентів.
Розраховано на студентів ВНЗ ІІІ-IV рівня акредитації, які навчаються за напрямами “менеджмент”, “телекомунікації” та за суміжними напрямами.
Рецензенти:
завідувач кафедри управління інноваційною діяльністю,
д.е.н., проф. Гудзь О.Є.
заст. директора ННІМП ,
к.т.н., доц. Вальчук Т.Л.
Ухвалено на засіданні кафедри МіБМ ,
протокол № 27/04/15 від 27 квітня 2015 р.
© Б.А. Заплотинський, В.М. Тупкало, 2015
__________________________________________________________________
Розроблено на кафедрі менеджменту і бізнес-моделювання ННІМП ДУТ, обсяг 7 др.арк.
03110, м. Київ, вул. Солом’янська, 7, к.421, тел. (044) 249-29-29, 249-25-59
ЗМІСТ
|
ВСТУП ……………………………………………………………………..
|
5 |
- ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
|
|
1.1. Суть управління якістю. Основні визначення за ISO 9000:2005 .……….
|
7 |
1.2. Якість і конкурентноспроможність. Критерій управління ………..….… |
10 |
1.3. Якість, її основні характеристики і задоволеність споживача …….…… |
11 |
1.4. Іноземний досвід управління якістю ……………………………………….. |
13 |
1.5. Персонал в системі управління якістю ………………………………….. |
16 |
Висновки до лекції ……………..…………………………………………. |
20 |
Контрольні питання |
23 |
- СТАНДАРТИ ISO 9000 ЯК ОСНОВА СУЯ ОРГАНІЗАЦІЙ
|
|
2.1. Історія розвитку стандартів ISO 9000 …..…..…….…………….………… |
25 |
2.2. Роль, суть, склад і вимоги стандарту ISO 9001:2009 …….….……….….
|
27 |
2.3. Суть стандартів ISO 10000 ….…………..………………….………………… |
35 |
2.4. Система УЯ підприємства як документ. Структура документу ………… |
36 |
Висновки до лекції ……………………….…………………….…….…… |
37 |
Контрольні питання |
39 |
- ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ СУЧАСНИХ СУЯ. СИСТЕМИ УПРАВЛІН- НЯ НАВКОЛИШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ І БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ. ІНС- ТРУМЕНТИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
|
|
3.1. Принципи побудови СУЯ на базі стандарту ISO 9001 та елементів TQM |
41 |
3.2. Системи управління якістю на базі інших стандартів і концепцій ……. |
44 |
3.3. Суть систем управління навколишнім середовищем та безпекою праці |
46 |
3.4. Праці видатних вчених з питань поліпшення якості продукції …….…. |
47 |
3.5. Автоматизація управлінських дій як засіб поліпшення якості продукції |
55 |
3.6. Реінжиніринг та управлінський облік і бюджетування як опосередко-
вані засоби поліпшення якості кінцевої продукції ……………………… |
60 |
Висновки до лекції ……………………….…………………….…….…… |
62 |
Контрольні питання …………………………………………………….… |
64 |
- ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ АНАЛІЗУ ФАКТІВ І ПОДІЙ
|
|
4.1. Загальні положення ………………………….….…………………..……… |
66 |
4.2. Статистичний ряд та його характеристики …………………………..…. |
67 |
4.3. Контрольний листок та гістограма ……. ……………….……………….. |
70 |
4.4. Діаграма розкиду …………………………………………………………… |
73 |
4.5. Діаграми Парето та Ісікави. Карти Шухарта …..…………………..…… |
75 |
4.6. Діаграми спорідненості та зв’язків …………………….…………………. |
78 |
Висновки до лекції …………………………………………………….…. |
79 |
Контрольні питання ……………………………………………………… |
|
5. ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ЕКОНОМІКИ ЯКОСТІ
|
|
5.1. Історія розвитку економіки якості ….……………………………………. |
84 |
5.2. Економіка якості як філософія менеджменту. Класифікація витрат …… |
85 |
5.3. Моделі оптимізації витрат, пов’язаних з якістю ………….………..…… |
87 |
5.4. Функція втрат якості QLF та приховані витрати на якість ……….……… |
88 |
5.5. Управління витратами на якість. Стандарти ISО серії 9000, 10000 і
витрати на якість …………………………………………………………. |
90 |
Висновки до лекції .………………………………………………………. |
95 |
Контрольні питання ……………………………………………………… |
97 |
6. РОЗВИТОК СТАНДАРТИЗАЦІЇ ТА СИСТЕМ ЯКОСТІ В УКРАЇНІ
|
|
6.1. Вплив еволюції якості на структуру виробника …………………………. |
99 |
6.2. Етапи розвитку вітчизняного досвіду управління якістю ………..…….. |
100 |
6.3. Сучасна діяльність з управління якістю в Україні ………….…….……. |
103 |
6.4. Категорії нормативних документів. Суть органів стандартизації.
Стандартизація та управління якістю …………………………………… |
106 |
6.5. Соціально-психологічні аспекти впровадження нових стандартів …… |
110 |
Висновки до лекції ……………………………………………………….. |
112 |
Контрольні питання ……………………………………………………… |
114 |
7. РОЗВИТОК МЕТОДІВ УЯ В УКРАЇНІ. ОЦІНЮВАННЯ ПОКАЗНИ-
КІВ ЯКОСТІ. МОДЕЛЬ EFQM. АУДИТ У СФЕРІ ЯКОСТІ
|
|
7.1. Методи і засоби УЯ. Модель взаємозв’язку між складовими УЯ ……… |
116 |
7.2. Основні показники якості та методи їх оцінювання ……………………… |
119 |
7.3. Модель ідеального підприємства EFQM ………………………………… |
121 |
7.4. Основні відомості з аудиту у сфері якості …….………………………….. |
125 |
Висновки до лекції ……………………………………………………….. |
128 |
Контрольні питання .………………………………………………………. |
131 |
8. СТАН З УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ТК ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
|
|
8.1. Оцінювання технічної складової якості послуг .…………..….………… |
132 |
8.2. Оцінювання якості послуг в умовах появи пакетних мереж …………… |
134 |
8.3. Нетехнічні показники якості послуг ……………………………………. |
134 |
8.4. Комплексний підхід до оцінки якості ТК-послуг. УЯ послуг ………….. |
136 |
8.5. Якість послуг зв’язку та загальне управління якістю ……………….…. |
139 |
Висновки до лекції ……………………………………………………….. |
141 |
Контрольні питання .………………………………………………………. |
144 |
9. ПРИКЛАДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ТК ГАЛУЗІ
УКРАЇНИ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ |
|
9.1. Підхід до вдосконалення УЯ підприємства шляхом застосування ІПЯ |
145 |
9.2. Приклад комплексного підходу до вдосконалення УЯ ……..…………. |
151 |
9.3. Шляхи вдосконалення УЯ в узагальненому вигляді …………………… |
160 |
Висновки до лекції та усієї дисципліни ……….……………………….. |
162 |
Контрольні питання .………………………………………………………. |
164 |
ЛІТЕРАТУРА ………………………………………………………………….
|
167 |
ДОДАТОК 1. Оцінюнювання знань студентів ……..……………………….. |
168 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 … 16
База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації
Головна сторінка Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция
|