?Спортивна медицина це наука, яка вивчає: A. вплив занять спортом на організм спортсмена
| |
Скачати 1.29 Mb.
| Сторінка |
1/11 |
Дата конвертації |
14.04.2016 |
Розмір |
1.29 Mb. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
| 1. |
?Спортивна медицина – це наука, яка вивчає:
|
A. |
вплив занять спортом на організм спортсмена.
|
B. |
вплив занять фізичною культурою на організм людини.
|
C. * |
позитивний та негативний вплив фізичних навантажень різної інтенсивності на організм здорової та хворої людини.
|
D. |
вплив гіподинамії на організм здорової людини.
|
E. |
вплив гіпердинамії на організм здорової людини.
|
2. |
Головна мета спортивної медицини:
|
A. |
організація проведення занять фізичною культурою та спортом
|
B. |
оптимізація режиму праці та відпочинку.
|
C. |
підвищення працездатності спортсменів.
|
D. |
профілактика та лікування захворювань у спортсменів.
|
E. * |
оптимізація рухової активності людини для збереження та зміцнення здоров’я.
|
3. |
Методи дослідження фізичного розвитку:
|
A. |
зовнішній огляд, пальпація, перкусія, аускультація.
|
B. * |
соматоскопія і антропометрія.
|
C. |
методи стандартів, антропометричного профілю, індексів, кореляції.
|
D. |
загальний та спортивний анамнез, лікарське обстеження органів і систем.
|
E. |
функціональні проби.
|
4. |
До підготовчої медичної групи зараховують:
|
A. |
осіб, які мають незначні відхилення у стані здоров за у мови достатнього фізичного розвитку.
|
B. |
осіб, що мають відхилення в стані здоров постійного або тимчасового характеру, які потребують значного обмеження фізичного навантаження.
|
C. |
осіб з недостатнім фізичним розвитком без відхилень в стані здоров.
|
D. |
осіб без відхилень у стані здоров’я з нормальним фізичним розвитком.
|
E. * |
осіб, які мають недостатній фізичний розвиток, незначні чи тимчасові відхилення у стані здоров’я або недостатньо фізично підготовлені
|
5. |
Комплексна методика медичного обстеження осіб, що займаються різними видами фізичних вправ, включає:
|
A. |
оцінка функціональних можливостей людини під час тренувань та змагань.
|
B. |
оцінка фізичного розвитку та фізичної підготовленості збір загального та спортивного анамнезу, зовнішній огляд, загальне лікарське обстеження органів і систем.
|
C. |
дослідження функціонального стану основних фізіологічних систем у стані спокою.
|
D. * |
збір загального та спортивного анамнезу, стоматоскопію,
|
E. |
Eнтропометрію, загальне лікарське обстеження, функціональне дослідження.
|
6. |
Відновні засоби в спортивній медицині:
|
A. |
фізіологічні, фізичні.
|
B. * |
медико біологічні, психологічні, педагогічні.
|
C. |
епідеміологічні, патогномонічні.
|
D. |
психологічні, фізіологічні.
|
E. |
педагогічні, фізичні.
|
7. |
Під час проведення соматоскопії оцінюють:
|
A. |
масу та довжину тіла, товщину підшкірної жирової клітковини, силу м’язів.
|
B. |
тип тілобудови, окружності шиї, грудної клітки, талії, ЖЄЛ, силу м’язів кисті та спини.
|
C. |
зріст, вагу тіла, діаметр плеча, грудної клітки, таза, рухомість у суглобах, поставу хребта.
|
D. |
рельєф та силу мускулатури. Форми грудної клітки, спини і хребта, форми ніг, рухомість у суглобах.
|
E. * |
стан шкіри, ступінь розвитку м’язів та жировідкладень, поставу, форми грудної клітки, спини, хребта, форми ніг, стан склепіння стопи, тип тіло будови.
|
8. |
Медичний контроль – основний розділ спортивної медицини. Який вивчає:
|
A. * |
фізичний розвиток, функціональні здібності та стан здоров’я осіб, що займаються різними видами рухової активності.
|
B. |
ступінь стомлення під час занять фізичною культурою та спортом.
|
C. |
процеси адаптації основних фізіологічних систем до фізичних навантажень.
|
D. |
організації та умови проведення навчально-тренувальних занять та змагань.
|
E. |
психофізичний стан в процесі занять фізичною культурою та спортом.
|
9. |
Методи оцінки фізичного розвитку:
|
A. |
зовнішній огляд, пальпація, перкусія, аускультація.
|
B. |
соматоскопія, антропометрія.
|
C. * |
методи стандартів, антропометричного профілю, індексів, кореляції.
|
D. |
збір загального та спортивного анамнезу, соматоскопія, антропометрія.
|
E. |
загальне лікарське обстеження органів і систем.
|
10. |
До основної медичної групи зараховують переважно:
|
A. |
осіб, які мають незначні відхилення у стані здоров’я, з недостатнім фізичним розвитком та мало фізично підготовлені.
|
B. |
осіб, що мають відхилення в стані здоров’я постійного або тимчасового характеру, які потребують значного обмеження фізичного навантаження.
|
C. |
осіб з недостатнім фізичним розвитком без відхилень в стані здоров’я.
|
D. * |
осіб без відхилень у стани здоров’я з нормальним фізичним розвитком.
|
E. |
осіб, які мають недостатній фізичний розвиток, незначні чи тимчасові відхилення у стані здоров’я або недостатньо фізично підготовлені.
|
11. |
Спортивна медицина – це наука, яка вивчає:
|
A. |
вплив занять спортом на організм спортсмена.
|
B. |
вплив занять фізичною культурою на організм людини.
|
C. * |
позитивний та негативний вплив фізичних навантажень різної інтенсивності на організм здорової та хворої людини.
|
D. |
вплив гіподинамії на організм здорової людини.
|
E. |
вплив гіпердинамії на організм здорової людини.
|
12. |
Методи дослідження фізичного розвитку:
|
A. |
зовнішній огляд, пальпація, перкусія, аускультація.
|
B. * |
соматоскопія і антропометрія.
|
C. |
методи стандартів, антропометричного профілю, індексів, кореляції.
|
D. |
загальний та спортивний анамнез, лікарське обстеження органів і систем.
|
E. |
функціональні проби.
|
13. |
У спортсменів у межах фізіологічних закономірностей в стані спокою часто вислуховують:
|
A. * |
посилені або приглушені тони серця.
|
B. |
аритмічні тони серця.
|
C. |
органічні систолічні шуми.
|
D. |
акцент другого тону на аорті.
|
E. |
посилення першого тону над верхівкою серця.
|
14. |
Головна мета спортивної медицини:
|
A. |
організація проведення занять фізичною культурою та спортом.
|
B. |
оптимізація режиму праці та відпочинку.
|
C. |
підвищення працездатності спортсменів.
|
D. * |
профілактика та лікування захворювань у спортсменів.
|
E. |
оптимізація рухової активності людини для збереження та зміцнення здоров’я.
|
15. |
У спортсменів у межах фізіологічних закономірностей в стані спокою часто вислуховують:
|
A. * |
посилені або приглушені тони серця.
|
B. |
аритмічні тони серця.
|
C. |
органічні систолічні шуми.
|
D. |
акцент другого тону на аорті.
|
E. |
посилення першого тону над верхівкою серця.
|
16. |
Під час комбінованої функціональної проби Летунова застосовують наступні фізичні навантаження:
|
A. |
біг на місці 3 хв. у темпі 180 кроків за 1 хв., 20 присідань за 30 сек., біг на місці протягом 15 сек. з високим підніманням стегон.
|
B. |
біг на місці 15 сек. з високим підніманням стегон. 20 присідань за 30 сек., біг на місці 3 хв. у темпі 180 кроків за 1 хв.
|
C. * |
20 присідань за 30 сек.. біг на місці в максимальному темпі з високим підніманням стегон протягом 15 сек., біг на місці 3 хв. у темпі 180 кроків за 1 хв.
|
D. |
20 присідань за 30 сек., 60 підскоків за 30 сек.. біг на місці 3 хв. у темпі 150 кроків за 1 хв.
|
E. |
60 підскоків за 30 сек.. біг на місці 3 хв. у темпі 120 кроків за 1 хв.
|
17. |
Для дистонічної реакції серцево-судинної системи на фізичне навантаження характерним є:
|
A. |
на фоні незначного прискорення пульсу та підвищення систолічного тиску діастолічний тиск знижується до „0”.
|
B. |
на фоні значного прискорення пульсу систолічний тиск різко знижується, діастолічний тиск досягає „0”.
|
C. * |
на фоні значного прискорення пульсу і підвищення систолічного тиску діастолічний тиск знижується до „0” протягом 2 хв. і більше.
|
D. |
всі показники збільшуються.
|
E. |
всі показники зменшуються.
|
18. |
Функціональний систолічний шум після проби з фізичним навантаженням:
|
A. |
посилюється.
|
B. |
не змінюється.
|
C. |
посилюється або слабшає.
|
D. * |
слабшає або зникає.
|
E. |
змінює тембр.
|
19. |
У здорових нетренованих чоловіків час затримки дихання на вдиху (проба Штанге) коливається у межах:
|
A. * |
40-60 сек.
|
B. |
50-60 сек.
|
C. |
20-30 сек.
|
D. |
40-50 сек.
|
E. |
20-40 сек.
|
20. |
Комплексна методика лікарського обстеження осіб, що займаються різними видами фізичних вправ, включає:
|
A. |
оцінка функціональних можливостей людини під час тренувань та змагань.
|
B. |
оцінка фізичного розвитку та фізичної підготовленості.
|
C. |
збір загального та спортивного анамнезу, зовнішній огляд, загальне лікарське обстеження органів і систем.
|
D. |
дослідження функціонального стану основних фізіологічних систем у стані спокою.
|
E. * |
збір загального та спортивного анамнезу, стоматоскопію, антропометрію, загальне лікарське обстеження, функціональне дослідження.
|
21. |
Ортостатична проба дозволяє оцінити функціональний стан:
|
A. |
серцево-судинної системи.
|
B. |
центральної нервової системи.
|
C. |
вегетативної нервової системи.
|
D. * |
симпатичний відділ вегетативної нервової системи.
|
E. |
парасимпатичний відділ вегетативної нервової системи.
|
22. |
Типи реакції серцево-судинної системи на фізичне навантаження
|
A. |
нормостенічний, астенічний, гіперстенічний, діатонічний, атонічний.
|
B. |
нормотонічний, гіпотонічний, гіпертонічний, дискінетичний.
|
C. * |
нормотонічний, гіпотонічний, гіпертонічний, дистонічний, східчастий.
|
D. |
нормостенічний, атонічний, гіпертонічний, східчастий, дискінетичний.
|
E. |
астенічний, гіпертонічний, діскінетичний, східчастий.
|
23. |
Типи реакції серцево-судинної системи на фізичне навантаження
|
A. |
нормостенічний, астенічний, гіперстенічний, діатонічний, атонічний.
|
B. |
нормотонічний, гіпотонічний, гіпертонічний, дискінетичний.
|
C. * |
нормотонічний, гіпотонічний, гіпертонічний, дистонічний, східчастий.
|
D. |
нормостенічний, атонічний, гіпертонічний, східчастий, дискінетичний.
|
E. |
астенічний, гіпертонічний, діскінетичний, східчастий.
|
24. |
При скаргах спортсменам на болі в області серця перш за все необхідно провести:
|
A. |
фонокардіографію.
|
B. |
полікардіографію.
|
C. |
ехокардіографію.
|
D. |
реовазографію.
|
E. * |
електрокардіографію.
|
25. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації
Головна сторінка Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция
|