Комплексна програма профілактики правопорушень на 2007-2009 роки 5

Українське незалежне інформаційне агентство новин (уніан). Засновано в березні 1993 року. Генеральний директор Олег наливайко. Головний редактор Олександр харченко. Редактор випуску Ільченко Лія
Комплексна програма профілактики правопорушень на 2007-2009 роки 5

Скачати 1.39 Mb.

Сторінка 1/6 Дата конвертації 24.04.2016 Розмір 1.39 Mb.

  1   2   3   4   5   6

Право

Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року. Генеральний директор Олег НАЛИВАЙКО. Головний редактор Олександр ХАРЧЕНКО.Редактор випуску Ільченко Лія.

«Проект Адвокатської фірми «Пукшин і партнери» та інформаційного агентства УНІАН»

Видається українською мовою. При передруку посилання на УНІАН обов’язкове.

Адреса редакції: 01001, Київ-1, вул. Хрещатик, 4, к. 30. Телефон 279-3663, факс 279-3571

http://www.unian.net, E-mail: info@unian.net

Відділ маркетингу: тел. 279-3690,279-3158, факс 461-9111,279-3320. E-mail: market@unian.net

Технічна підтримка: тел. 278-0007, E-mail: postmaster@unian.net
21-27 грудня 2006 року №34 (34)

Аналітика 3

АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕЗАРЕЄСТРОВАНІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ 3

ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ОБ’ЄДНАНЬ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОПОВЕРХОВИХ БУДИНКІВ У НОВОБУДОВАХ 5

КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ НА 2007-2009 РОКИ 5

ДЕРЖМИТСЛУЖБА КОНКУРУВАТИМЕ НА РИНКУ ВАНТАЖНО-МИТНИХ ПОСЛУГ 7

НОВИНИ 7

Президент України 7

Укази, розпорядження 7

Президент звільнив Гаркаву з посади голови Сумської облдержадміністрації 7

Закони 8

Ющенко підписав закон про ратифікацію угоди між Україною і МБРР про позику в розмірі 150 млн. дол. 8

Ющенко підписав “сотівський” закон, що скасовує заборону на експорт брухту чорних і кольорових металів 8

Корпоративні спори віддані на розгляд господарських судів 9

Законопроекти 9

Президент подав до Верховної Ради два законопроекти, спрямовані на розвиток судової реформи 9

РНБО 9

РНБО рекомендувала Генпрокуратурі перевірити додержання законів під час здійснення органами влади операцій з конфіскованим майном 9

Коментарі, заяви 10

Президент закликає генпрокурора і главу МВС взяти під особистий контроль справу про вбивство кримського журналіста 10

Ющенко наголошує на необхідності встановлення єдиних підходів до формування комунальних тарифів у регіонах 11

Балога наголошує, що сьогодні немає законних підстав сумніватися у статусі міністра Тарасюка 11

Верховна Рада України 12

Законопроекти 12

У першому кварталі 2007 року буде прийнято закон, що регламентує систему землевідведень, — Рибак 12

Постанови 12

Депутат-”регіонал” Кожара зареєстрував у ВР проект постанови про призначення Огризка в.о. міністра закордонних справ 12

Комітети, комісії, фракції 13

Парламент утворив Тимчасову слідчу комісію з питань перевірки діяльності СЕЗ та ТПР 13

Комітет ВР з питань нацбезпеки провів виїзне засідання на базі Головного управління розвідки Міноборони 13

ВР перенесла заслуховування звіту ТСК з питань розслідування факту порушень прав народних депутатів України 13

Уповноважений ВР з прав людини 13

Захаров переконаний, що інститут омбудсмана має бути відповідальним перед громадськістю, а не перед владою 14

Комітет ВР з прав людини не знайшов підстав для відмови Захарову балотуватися на посаду омбудсмана 14

Заяви, коментарі 15

Мороз переконаний, що з наступного року закон про Кабмін «почне працювати обов’язково» 15

Президент ще не вносив у парламент кандидатуру на посаду голови СБУ — Мороз 16

Президент ще не вносив у парламент кандидатуру на посаду голови СБУ — Мороз 16

Кабінет Міністрів 16

Постанови, розпорядження 16

Кабмін схвалив Комплексну програму профілактики правопорушень на 2007-2009 роки вартістю 1,8 млрд. грн. 16

Уряд ввів диференційовані ставки оренди держмайна 17

Міжурядові угоди 17

Україна і Росія обміняються нотами щодо внесення змін до міжурядової угоди про взаємні безвізові поїздки громадян 17

Уряди України і Німеччини підписали угоду про фінансову співпрацю 17

Проекти 18

На початку року на розгляд Кабміну буде подано проект концепції Держпрограми модернізації ринків капіталу 18

Заяви, коментарі 18

Зовнішня політика уряду і Президента стане узгодженою після ухвалення закону про засади внутрішньої та зовнішньої політики — Янукович 18

Уряд Януковича за час своєї діяльності ухвалив понад 800 рішень 18

Службове розслідування причин неучасті Огризка в засіданнях уряду завершиться до кінця року — Толстоухов 19

Прес-служба Кабміну попереджає про провокацію 19

Міністерства 19

МЗС 19

Азаров заявляє, що уряд не змінив своєї думки щодо міністра закордонних справ 19

МЗС України сподівається найближчим часом отримати додаткову інформацію щодо вбивства українця в Італії 20

Угоду про спрощення візового режиму між Україною і ЄС планується підписати у другій половині 2007 року — Тарасюк 20

Мін’юст 20

З 1 січня 2007 р. нотаріуси, посвідчуючи договори купівлі-продажу нерухомості, виконуватимуть функції податкових агентів 20

Офіційний обряд заручин поки що не набув популярності в Україні, констатує міністр юстиції 21

В Україні замість шкільного курсу “Основи правознавства” планується безперервна правова освіта від дитсадка до вузу 22

У 2006 році українці змінювали власні імена через неблагозвучність, політичну ситуацію та дивацтва – данні РАЦС 22

В Україні існує дефіцит кваліфікованих юристів попри щорічний випуск вузами близько 70 тисяч спеціалістів-правників – Мін’юст 23

МНС 23

Посольство США в Україні готове надати будь-яку необхідну допомогу МНС – посол Тейлор 23

МОЗ 24

Поляченко сподівається, що ВР на законодавчому рівні ухвалить Національну програму боротьби з туберкульозом 24

Мінекономіки 24

Переговори з ЄС про скасування санкцій будуть відновлені після вивчення ситуації в українському трубпромі — Мінекономіки 24

Відомства 25

ЦВК 25

ЦВК проаналізувала результати проведення виборів до парламенту у виданні „Вибори до Верховної Ради України-2006 25

Давидович вважає неможливим проведення дострокових виборів до ВР без внесення змін до виборчого законодавства 26

Давидович розцінює проект постанови ВР щодо визнання нелегітимності складу ЦВК як спробу тиску на комісію 26

ЦВК оскаржить рішення суду щодо бездіяльності комісії в питанні референдуму про членство України в НАТО 27

НКРЕ 28

Президент виступає за підвищення статусу НКРЕ та надання їй права встановлювати тарифи на послуги ЖКГ 28

Держгірпромнагляд заявляє про неефективність роботи Фонду страхування від нещасних випадків на виробництві 28

Місцеві органи влади 29

Омельченко підтвердив офіційними документами Мін’юсту та судів незаконність введених у Києві тарифів 29

Київська влада наполягає, що нові комунальні тарифи в столиці діють 29

Депутати «Демократичного Києва» оскаржать у суді рішення сьогоднішньої сесії Київради 30

Депутати місцевих рад Київщини від УНП закликають Президента припинити переслідування посадовців за партійною ознакою 31

Добкін виставив парторганізації УНП рахунок за відновлення зруйнованого у Харкові пам’ятника воїнам УПА 31

У Харкові скоєно напад на начальника управління промисловості облдержадміністрації Вавілова 32

Новий губернатор Житомирщини Павленко ще не визначився з місцем постійного проживання 32

Громадські та недержавні орагнізації 32

Партія “Вперед, Україно!” підтримала ініціативу Луценка про створення руху „Народна самооборона” 32

15 молодіжних організацій вимагають звільнення Плеханова з посади заступника міністра внутрішніх справ 33

Костенко вважає, що Президент вичерпав ліміт юридичних можливостей для розпуску парламенту 33

НСНУ вимагає від правоохоронців розслідувати напад на намети “Громадської ради України” на Майдані Незалежності 33

В Україні створена Спілка власників житла 34

Підприємства, компанії 34

Редакція газети «Вечірній Київ» закликає усіх журналістів долучитися до боротьби проти цензури 34

«Укрінтеренерго» спростовує звинувачення угорської компанії Energy Capital у невиконанні контрактів про експорт електроенергії 35

«Укрзалізниця» вивчає питання про надання матдопомоги сім`ям загиблих під час пожежі в електричці в Харківській області 35

”ТНК-ВР Україна” просить Кабмін виконати домовленість про зниження тарифів на залізничні перевезення темних нафтопродуктів, які експортуються 36

Правоохоронні органи 36

У Херсоні правоохоронці затримали суддю, яка вимагала від американського подружжя хабар за усиновлення дитини 37

СБУ 37

Комісія з підготовки проектів концепції реформування СБУ ухвалила пропозиції, напрацьовані робочими групами 37

У Донецькій області за одержання хабара затримано мера одного з міст 37

Прокуратура 38

Медведько стверджує, що Ющенко та Янукович не втручаються в роботу Генпрокуратури 38

Медведько відмовляється прогнозувати, коли буде завершено розслідування справи про отруєння Ющенка 38

Медведько обіцяє притягнути Щербаня до відповідальності, якщо для цього з’являться підстави 39

Медведько оцінює збитки держави від зловживань екс-керівництва “Нафтогазу” майже у 14 млн. грн. 39

Генпрокуратура порушила 94 кримінальні справи проти працівників ДПАУ 40

Прокуратура порушила справу стосовно харківського бізнесмена за спробу незаконно отримати 5 млн. грн. ПДВ 40

Під суд пішов один з фігурантів афери з “Еліта-Центр” 40

Осіб, які побили депутатів Київради 7 грудня, оголошено в розшук – заступник прокурора Києва 41

Порушено кримінальну справу за фактом втручання у діяльність правоохоронців під час заворушень у Тернополі 20 грудня 41

Прокуратура Харківщини порушила кримінальну справу за фактами масових безпорядків у Харкові 16 грудня 42

Конституційний суд 42

Голова Конституційного Суду і американський посол висловлюються за подальшу співпрацю КС України і Верховного Суду США 42

Верховний суд 43

ВСУ відклав винесення рішення у справі про поновлення Піскуна генпрокурором 43

Суди 43

Апеляційний суд Києва завершив перший рік розгляду справи Гонгадзе 43

Печерський райсуд Києва визнав законним закриття кримінальної справи щодо Колесникова 44

Печерський райсуд Києва повернув Кабміну його позовні заяви до Президента 45

Суд призупинив дію постанови Кіровоградської ТВК про призначення повторних виборів мера 45

Вищий господарський суд України заборонив ТРК „Славія-TV” здійснювати піратську трансляцію програм Eurosport 46

У Донецьку суд у справі про вибух на стадіоні “Шахтар” відхилив прохання підсудного і адвоката викликати до суду Ахметова 47

СЛУХАННЯ СПРАВИ РІЗАКА ПЕРЕНЕСЛИ НА 16 СІЧНЯ 48

Конфлікти 48

Родичі покійного історика Мельниченка мають намір подати до суду на Олеся Бузину за порушення авторських прав 48

Мороз виграв ще один суд в Інтернет-видання ”Українська правда” 48

Міжнародні новини 49

Україна має намір добиватися скасування Росією антидемпінгових мит щодо імпорту труб великого діаметру — Янукович 49

ЄС запроваджує нові вимоги до інформації, що супроводжує харчові продукти 49

США відстежуватимуть свободу доступу до Інтернету і вестимуть моніторинг за роботою провайдерів за кордоном 50

Американський Мінюст і ФБР активізували розслідування щодо RosUkrEnergo 50

Довідкова інформація 51

Нормативно-правові акти, що набирають чинності з 21 грудня 2006 року 51

Аналітика

  • АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕЗАРЕЄСТРОВАНІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ

За неподання на державну реєстрацію нормативно-правових актів на посадових осіб накладатиметься штраф у розмірі від п’яти до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Таку норму містить проект Закону України „Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення”, схвалений на засіданні Уряду 20 грудня 2006 р.

Дану адміністративну відповідальність пропонується встановити й за надіслання до виконання незареєстрованих нормативно-правових актів або не доведених до відома населення в установленому порядку. Це ж стосується й посадових осіб, які надсилатимуть до виконання листи, телеграми тощо, у яких встановлюються правові норми.

Розробка законопроекту обумовлена масовим характером порушень законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів.

Як відомо, державну реєстрацію нормативно-правових актів, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, господарського управління та контролю і що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, запроваджено Указом Президента з 1 січня 1993 року.

Практика показує, що державна реєстрація щороку запобігає прийняттю понад тисячі незаконних правових норм. Зокрема тих, які порушують законні інтереси громадян, підприємств, установ та організацій, покладає на них не передбачені законодавством обов’язки або виходить за межі компетенції органу, що його видав.

Відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади (постанова Уряду від 28 грудня 1992 року № 731) органам юстиції, що здійснюють її, надано право перевіряти додержання законодавства у цій сфері. У разі потреби вони можуть вимагати подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію, вносити пропозиції щодо усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у цьому.

Лише за 9 місяців 2006 року Міністерством юстиції проведено 12 перевірок суб’єктів нормотворення щодо дотримання ними законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів. При цьому було виявлено 64 нормативно-правових акти, що не пройшли державної реєстрації, та 20 листів, якими встановлювались правові норми, що мали бути викладені лише у нормативно-правових актах та зареєстровані у встановленому порядку. При цьому на обласному та районному рівнях цей показник становить відповідно 463 та 717 незареєстрованих нормативно-правових актів.

Крім того, поширена практика неподання на державну реєстрацію нормативно-правових актів, строк дії яких обмежено, та прийнятих в порядку експерименту. В більшості випадків суб’єкти нормотворення не несуть відповідальності від ухилення від державної реєстрації таких актів, враховуючи закінчення на момент перевірки перебігу строку їх дії.

Нормативно-правові акти, які не пройшли державну реєстрацію, вважаються такими, що не набрали чинності, і не можуть бути застосовані. Таким чином, державна реєстрація нормативно-правових актів є одним із засобів забезпечення законності та захисту прав людини.

Важливо також знати, що при направленні на виконання та при опублікуванні нормативно-правового акта обов’язковим є посилання на дату і номер державної реєстрації акта.

Оскільки органи юстиції не наділені необхідними важелями впливу на суб’єктів нормотворення, робота щодо усунення виявлених порушень законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів зводиться до постійних листів-нагадувань. Запровадження адміністративних штрафів за такі порушення має значно посилити виконавську дисципліну.

Слід нагадати, що постановою Уряду від 8 грудня ц.р. № 1688 вдосконалено процедуру державної реєстрації нормативно-правових актів. Зокрема, встановлено, що чинні нормативно-правові акти мають постійно переглядатися на відповідність Конституції та законам України, міжнародним договорам України, а також Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року. Внесено також зміни до названого вище Положення щодо поліпшення підготовки та подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію, повернення акта без державної реєстрації та підстав для застосування цієї процедури, а також втрати чинності нормативно-правовим актом в разі скасування рішення про державну реєстрацію.

Новим Кодексом адміністративного судочинства України встановлено порядок судового вирішення всіх публічно-правових спорів, зокрема, спорів між суб’єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління. Тому у відповідність до названого Кодексу приведено процедуру оскарження рішень органів юстиції про відмову у державній реєстрації нормативно-правових актів або скасування їх державної реєстрації. Таке оскарження може подаватися до органу державної реєстрації вищого рівня або до суду.

Залишається додати, що один неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 гривень.

  • ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ОБ’ЄДНАНЬ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОПОВЕРХОВИХ БУДИНКІВ У НОВОБУДОВАХ

На засіданні Уряду 20 грудня ц.р. схвалено законопроект „Про внесення змін до Закону України „Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”. Запропоновані зміни насамперед мають запровадити обов’язкове створення таких об’єднань у новобудовах та спростити порядок створення об’єднань співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ).

Законопроектом передбачено чітко визначити порядок прийняття рішення про створення ОСББ, прискорення їх реєстрації, призначення управителів, закріплення прибудинкової території та вдосконалення передачі будинку на баланс об’єднань. Крім обов’язкового створення ОСББ у новобудовах, пропонується встановити, що членство в такому об’єднанні набувається одночасно з набуттям права власності на житло в будинку.

ОСББ – юридична особа, створена власниками для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та загального майна. Відповідно до запропонованих змін, мета об’єднання полягатиме у забезпеченні реалізації прав власників, співвласників приміщень на володіння та користування спільним майном. На ОСББ покладається належне утримання будинку та прибудинкової території, сприяння членам об’єднання, а також наймачам та орендарям приміщень в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов’язань, пов’язаних з діяльністю об’єднання.

Необхідність прийняття названих змін викликана тим, що нині приватний житловий фонд (915,3 млн. кв. м) вже становить 88% усього житлового фонду країни. Практично не залишилося будинків, які повністю перебувають у державній чи комунальній власності (окрім будинків, в яких приватизація квартир, відповідно до законодавства, забороняється).

У разі появи в будинку двох власників постає питання щодо спільного утримання житлового будинку. Принцип добровільності щодо створення ОСББ у такому випадку дає можливість співвласникам будинку ухилятися від обов’язків з його утримання.

Тому запропоновані зміни до Закону визначають, що впродовж трьох місяців після введення в експлуатацію новобудови, мають бути скликані установчі збори на яких приймається рішення про створення ОСББ. У іншому випадку обов’язок з вчинення необхідних їй для оформлення і реєстрації документів, що засвідчують створення об’єднання, покладається на власника будинку (замовника будівництва). Він має розробити проект статуту ОСББ, скликати загальні збори власників та співвласників для обговорення статуту, а в разі, коли такі збори не відбулися, – самостійно затвердити статут об’єднання.

Також пропонується внести зміни до процедури створення ОСББ, скликання і проведення його установчих зборів. Відповідно до пропозицій, об’єднання створюватиметься у будинку (будинках), що входить до складу житлового комплексу будь-якої форми власності з числа власників, співвласників приміщень, а також власника будинку або їх уповноважених осіб з будь-чиєї ініціативи.

Скликання установчих зборів здійснюється власником будинку або ініціативною групою не менш як з трьох власників, співвласників квартир або нежилих приміщень будинку.

Повідомлення про проведення установчих зборів надсилається власником будинку або ініціативною групою не менше ніж за 14 днів до дати проведення установчих зборів і вручається кожному власнику під розписку або надсилається рекомендованим листом. Голова установчих зборів обирається більшістю голосів присутніх. Рішення на зборах приймаються шляхом поіменного голосування і кожна особа, що проголосувала, розписується у протоколі із зазначенням результату голосування – „за” чи „проти”. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини присутніх.

Установчі збори є правоможними, якщо на них присутні більше половини власників. У разі відсутності кворуму ініціатор зборів призначає нову дату, місце і час їх проведення. Новопризначені збори можуть бути скликані не раніше ніж через 14 днів з дати проведення попередніх зборів, що не відбулися.

Прийняття законопроекту сприятиме активізації створення ОСББ, визначенню ефективного власника будинку, підвищенню якості надання житлово-комунальних послуг, закріпленню за об’єднанням прибудинкової території, забезпеченню схоронності наявного житлового фонду. Варто зазначити, що обов’язкове створення ОСББ передбачено у Норвегії, Данії, Німеччині, Нідерландах, Швейцарії, Польщі, Угорщині, Чехії, Казахстані.

  • КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ НА 2007-2009 РОКИ

Комплексну програму профілактики правопорушень на 2007-2009 роки схвалено постановою Уряду від 20 грудня ц.р. № 1767. Програма обґрунтовує необхідність здійснення дієвої профілактики правопорушень на основі комплексу заходів, що реалізуються широким колом державних та громадських органів, установ, організацій та пропонує відповідний План здійснення цих заходів.

Виконання попередньої програми з профілактики злочинності у 2001 – 2005 роках дало змогу певною мірою покращити стан правопорядку в державі. За результатами проведеного аналізу, криміногенна ситуація в державі стала більш стабільною порівняно з 2001 роком. Зупинено процес тінізації економіки. Кількість виявлених економічних злочинів зросла на 8,1%, фактів хабарництва – на 58,8%, зловживання владою або службовим становищем – на 152,2%. Майже у чотири рази збільшилася кількість виявлених злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми. Зменшилася кількість злочинів загальнокримінальної спрямованості, у тому числі тяжких та особливо тяжких, крадіжок і злочинів, учинених неповнолітніми. Разом з тим зросла майже вдвічі кількість грабежів та злочинів, учинених у громадських місцях.

Затверджена Програма має запобігти виникненню правопорушень, удосконалити їх профілактику, забезпечити захист прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів. Програмою буде створено умови для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення.

Зокрема, на базі Київського національного університету внутрішніх справ буде організовано навчання та підвищення кваліфікації оперативних працівників установ виконання покарань та слідчих ізоляторів. Навчання спрямовуватимуться на підвищення ефективності боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів та психотропних речовин. На цю мету Програмою передбачено приблизно 6 млн. гривень.

Ще 3 млн. гривень піде на розробку нових форм і методів профілактики правопорушень та запровадження їх у практику. Особлива увага приділятиметься запобіганню злочинності серед дітей та підлітків. Буде підготовлено та видано навчально-методичні посібники „Виховні системи в діяльності класного керівника” та „Організація виховного процесу в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі”. Також передбачено розробку низки інформаційно-методичних матеріалів з питань запобігання дитячій бездоглядності, бродяжництву та жебрацтву.

МВС разом з Мінсім’ямолодьспорт та МОН проводитиме спільні профілактичні рейди „Діти вулиці”, „Вокзал”, „Підліток”, „Канікули”, „Літо”, „Урок”. Проведення рейдів спрямовується на соціальний та правовий захист дітей, запобігання їх безпритульності та бездоглядності. Ці профілактичні заходи дадуть змогу влаштувати безпритульних дітей до закладів соціального захисту та вплинути на дітей, що вживають спиртні напої, наркотичні засоби або психотропні речовини.

Допомогою правоохоронцям стане розширення мережі центрів медико-соціальної реабілітації неповнолітніх, хворих на наркоманію та алкоголізм. Також будуватимуться молодіжні центри праці, діяльність яких буде спрямована на професійну орієнтацію і працевлаштування молоді. На це передбачається витратити майже 50 млн. гривень.

Враховуючи збільшення злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми, МВС здійснюватиме цільові оперативно-профілактичні операцій під умовними назвами „Нічне місто” та „Фірма”. Ці операції будуть спрямовані на виявлення та припинення протиправної діяльності злочинних груп та суб’єктів господарювання (туристичних, шлюбних і модельних агентств), що порушують законодавство з питань захисту суспільної моралі або причетні до злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми.

Велику увагу у Програмі приділено вдосконаленню профілактики правопорушень та підвищенню ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції. Так, МВС та СБУ разом з ДПА буде проведено скоординовану роботу щодо виявлення фактів використання злочинними групами суб’єктів господарювання, через яких проводяться незаконні операції. Зокрема виведення коштів з легального до тіньового обігу, розкрадання майна, ухилення від сплати податків, створення штучної збитковості, доведення підприємств до фіктивного банкрутства. Насамперед це стосується ринку нафтопродуктів, енергетики, вугільної та металургійної галузей, агропромислового комплексу, сфер виробництва цукру і спирту.

Крім того, Програмою передбачено удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності, роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, виконання інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм профілактики, забезпечення захисту прав інтелектуальної власності, збереження історико-культурних цінностей тощо.

Орієнтовний обсяг фінансування заходів Програми складе 1,8 млрд. гривень.

Передбачається, що виконання заходів програми дасть змогу зменшити кількість зареєстрованих злочинів на 3-5%. Очікується зниження рівня особливо тяжких та тяжких злочинів, вчинених на вулицях та у громадських місцях. Зокрема, вчинених у громадських місцях умисних убивств, умисних тяжких тілесних ушкоджень, розбоїв, крадіжок та хуліганство. Поліпшиться профілактична робота з раніше судимими та особами, які вчинили насильство в сім’ї. Зменшиться кількість злочинних проявів, учинених на побутовому ґрунті, повторно та у стані алкогольного сп’яніння.
Департамент комунікацій влади та громадськості

Секретаріату Кабінету Міністрів України

  • ДЕРЖМИТСЛУЖБА КОНКУРУВАТИМЕ НА РИНКУ ВАНТАЖНО-МИТНИХ ПОСЛУГ

  1   2   3   4   5   6
База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка
Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий