Календарно-тематичне планування з біології 7 клас на 2013-2014 н р
| |
Скачати 203.47 Kb.
| Дата конвертації |
14.04.2016 |
Розмір |
203.47 Kb. |
Затверджую
Директор школи
____________________________
Календарно-тематичне планування
з біології 7 клас
на 2013-2014 н.р.
| № |
Тема уроку |
Дата
план |
Дата
факт |
Домашнє
завдання |
Демонстра-ційний
матеріал |
Примітка |
Вступ (2год) |
1 |
Біологія – наука про живу природу. Різноманітність живих організмів |
|
|
Параграф 1
Запис. осн. поняття у словник
|
|
|
2 |
Рослинний світ – складова частина природи |
|
|
Параграф 2, фото- звіт. |
|
Закладка досліду на фотосинтез |
3 |
Екскурсія «Природа рідного краю» |
|
|
Пар.3, скласти звіт про екскурсію |
|
|
Розділ І. Рослини |
Тема 1. Будова та життєдіяльність рослин (12год) |
4 |
Основні процеси життєдіяльності рослин |
|
|
Параграф 4 ст18-19, № 5 |
|
|
5 |
Клітина рослин, її функції
Лабораторна робота № 1 «Будова клітин рослин» |
|
|
Параграф 8, замалювати та підпис. Клітину, індивід.картка |
|
|
6 |
Тканини рослин, їх функції, взаємозв’язок |
|
|
Пар.9, словник |
|
|
7 |
Органи рослин, їх функції |
|
|
Пар.4 |
|
|
8 |
Будова та функції кореня
Лабораторна робота № 2 «Корінь і кореневі системи. Видозміни кореня» |
|
|
Пар.10,11. словник |
|
|
9 |
Мінеральне живлення рослин |
|
|
Пар.6
|
|
|
10 |
Пагін і його будова
Лабораторна робота № 3 «Пагін і його будова» |
|
|
Пар.12 |
|
|
11 |
Стебло – вісь пагона |
|
|
Пар.13 |
|
|
12 |
Транспорт речовин. Видозміни пагона
Лабораторна робота №4 « Видозміни пагона» |
|
|
Пар14 |
|
|
13 |
Листок – бічна частина пагона. Функції листка
Лабораторна робота №5 «Будова і різноманітність листків» |
|
|
Пар. 15, скласти схему у зошиті ст..66, зібрати гербарій різних типів листків |
|
|
14 |
Відповідь рослин на подразнення. Середовище існування рослин. Зв’язок рослин з іншими компонентами екосистеми |
|
|
Підготуватися до тематичного оцінювання, опрацю-вати завдання на ст..67-68 |
|
|
15
|
Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми „Будова та життєдіяльність рослин” |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
Тема 2. Розмноження і розвиток рослин (10 год) |
16 |
Нестатеве розмноження, його типи |
|
|
Пар.16 ст.68 |
|
|
17 |
Вегетативне розмноження. Регенерація у рослин. Статеве розмноження. Практична робота№1 «Вегетативне розмноження рослин» |
|
|
Пар.16, завдання 3. ст..74 |
|
|
18 |
Будова і різноманітність квітки
Лабораторна робота №6 «Будова і різноманітність квіток»
|
|
|
Пар. 17, підготувати інформацію «Запашні квіти» або «Квіти незвичайної форми» |
|
|
19 |
Суцвіття |
|
|
Пар.18, заповнити таблицю (метод. Буяло ст..95)
|
|
|
20 |
Запилення |
|
|
Пар. 19 ст.81-82, дати відповідь на запита-ння «Питання від Знайки» (мет. ст..101) |
|
|
21 |
Запліднення в рослин |
|
|
Пар.19 ст.83-84, знайти інформ. про вчених біологів |
|
|
22 |
Плід. Їх різноманітність. Поширення плодів і насіння Лабораторна робота №7 «Будова і різноманітність плодів» |
|
|
Пар.20, виконати завд. ? 1,2 ст.90 підр. |
|
|
23 |
Насінина. Проростання насіння |
|
|
Пар. 21, дати відповіді на питання після тексту пар., розв’язати кросворд (метод. ст..108) |
|
|
24 |
Ріст і розвиток рослин. Сезонні явища у житті рослин |
|
|
Пар.22, підготуватися до екскурсії пар. 23 |
|
|
25 |
Екскурсія «Ознайомлення із сезонними явищами в житті рослин» |
|
|
Заповнити структурно-логічну схему ст..97
|
|
|
26 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми „Розмноження і розвиток рослин” |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
Розділ ІІ. Різноманітність рослин |
Тема 1. Водорості (5 год) |
27 |
Загальна характеристика водоростей |
|
|
Пар.24, дати відповідь на запитання |
|
|
28 |
Середовище існування. Пристосувальні риси будови й життєдіяльності водоростей.
Зелені водорості
Лабораторна робота №8 «Будова водорості» |
|
|
Пар.25, знайти інформ. про Зелені водорості |
|
|
29 |
Діатомові і Бурі водорості |
|
|
Пар. 26, опрацювати таблицю ст..112 |
|
|
30 |
Семестрова контрольна робота |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
31 |
Різноманітність водоростей, їх значення в природі та життєдіяльності людини |
|
|
Пар. 27, заповнити структурно-логічну схему |
|
|
32 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми „Водорості” |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
Тема 2. Вищі спорові рослини (6 год) |
33 |
Загальна характеристика вищих спорових рослин. Наземні рослини |
|
|
& 28, дати відповіді на питання після тексту |
Схеми та плакати «Спорові рослини», гербарій «Мохи», «Хвощі», «Папороті» |
|
34 |
Мохоподібні
Лабораторна робота №9 «Будова мохоподібних» |
|
|
& 29, табл. с.124, замалювати життєвий цикл мохів |
Схеми та плакати «Мохоподібні», гербарій6 Зозулин льон, сфагнум, маршанція, лупа. мікроскоп |
|
35 |
Плауноподібні |
|
|
& 30, табл. за зразком на с.112 |
Схеми та плакати, гербарій «Плауноподібні» |
|
36 |
Хвощеподібні
Лабораторна робота №10 «Будова плауна булавовидного та хвоща польового» |
|
|
& 31, скласти таблицю с.131 |
Гербарій «Плауноподібні» та «Хвощеподібні»,лупа, пінцет, мікроскоп
|
|
37 |
Папоротеподібні
Лабораторна робота №11 «Будова щитника чоловічого, або чоловічої папороті» |
|
|
& 32,33, скл. порівн.табл. с.134, замал. схему розмнож. папоротей |
Гербарій «Щитник чоловічій»
|
|
38 |
Значення вищих спорових рослин у природі та житті людини
Узагальнююче повторення
|
|
|
& 34, табл..с.140, підгот.до темат.оцін. с.140-141 |
Схеми та плакати «Спорові рослини», гербарій «Мохи», «Хвощі», «Папороті»
|
|
39 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми „Вищі спорові рослини” |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
Тема 3. Голонасінні (4 год) |
40 |
Загальна характеристика голонасінних |
|
|
& 35, дати відповіді після тексту |
Живі та гербарні зразки Голонасінних |
|
41 |
Середовище існування. Пристосувальні риси будови й життєдіяльності голонасінних
Лабораторна робота №12 «Будова голонасінних рослин»
|
|
|
& 35, зробити дослідження різноманітності голонасінних нашого села |
Мікроскоп,лупа,колекція шишок, гілки сосни з різновіковими шишками |
|
42 |
Різноманітність голонасінних рослин |
|
|
& 36, заповн. табл.-схему с.150 |
Гербарій, фотографії, малюнки голонасінних
|
|
43 |
Значення голонасінних у природі та житті людини |
|
|
& 37, знайти відомості про Червонокнижні Голонасінні
|
Червона книга України, фотографії, малюнки |
|
44 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми „Голонасінні”
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
Тема 4. Покритонасінні (7 год) |
45 |
Загальна характеристика покритонасінних |
|
|
& 38, дати відповіді на питання після тексту |
Схеми, таблиці,гербарій Покритонасінних
|
|
46 |
Класифікація покритонасінних |
|
|
& 38 с.154-155, знайти прислів’я,приказки,легенди про капусту,яблука,сливи
|
Планшет,таблиці,схеми покритонасінних, картки |
|
47 |
Родина Капустяні або Хрестоцвіті
Родина Розові Родина Пасльонові
|
|
|
& 39, скласти таблицю характеристики родин вивчених на уроці
|
Схеми, таблиці,гербарні зразки, визначні картки |
|
48 |
Родина Бобові Родина Айстрові або Складноцвіті |
|
|
& 40, скласти таблицю характеристики родин вивчених на уроці
|
Схеми, таблиці,гербарні зразки, визначні картки |
|
49 |
Практична робота № 2 «Визначення рослин класу Дводольні»
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
Визначники, картки для визначення, гербарні зразки
|
|
50 |
Родина Лілійні
Родина Цибулеві
Родина Тонконогові або Злакові
|
|
|
&41, скласти таблицю характеристики родин вивчених на уроці |
Схеми, таблиці,гербарні зразки, визначні картки, цибуля, часник
|
|
51 |
Практична робота № 3 «Визначення рослин класу Однодольні»
|
|
|
Підготувати інформацію про лікарські та с/г рослини, рецепти лікарських зборів |
Визначники, картки для визначення, гербарні зразки |
|
52 |
Значення покритонасінних у природі та житті людини
Сільськогосподарські, лікарські, декоративні рослини
Практична робота № 4 «Розпізнавання видів кімнатних рослин» |
|
|
& 42-44, таблиця-схема с.177, підгот. до тематичного оцінювання |
Гербарні зразки, Червона книга України, визначники, кімнатні рослини, збірка лікарських рослин |
|
53 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми „Покритонасінні” |
|
|
Знайти інформацію про лікарські кімнатні рослини, виростити гриб мукор на шматку хліба |
Гербарні зразки, визначники, атласи |
|
Розділ ІІІ. Гриби та лишайники |
Тема 1. Гриби (4 год) |
54 |
Загальна характеристика грибів |
|
|
& 46, принести вирощений гриб мукор |
Зображення плодових тіл різних грибів, колекція грибів |
|
55 |
Цвілеві гриби
Лабораторна робота №13 «Будова нижчих грибів» |
|
|
& 47, с.185 3 завд., повідомлення про використання нижчих грибів у медицині
|
Вирощений мукор, лупа, предметні скельця, вода, піпетка |
|
56 |
Шапкові гриби
Значення у природі та житті людини
Лабораторна робота №14 «Будова вищих грибів» |
|
|
& 49. знайти малюнки та скласти таблицю їстівних та отруйних грибів |
Муляжі, таблиці, схеми, живі зразки печериць, препарувальний набір, лупа
|
|
57 |
Гриби-паразити. Середовище існування, їх значення |
|
|
& 48, 50, виростити бактерію Сінну паличку с.195
|
|
|
Тема 2. Лишайники (1год) |
58 |
Загальна характеристика лишайників як симбіотичних організмів. Значення лишайників у природі та житті людини |
|
|
&51, обстеження місцевості навколо школи с.199 4 завд., знайти зразки
|
Портрет Тимеряз’єва , гербарні та живі зразки лишайників |
|
Розділ ІУ. Бактерії |
Тема 1. Бактерії (3 год) |
59 |
Загальна характеристика бактерій |
|
|
&52, інформація про хвороботворні бактерії
|
Вирощена бактерія, мікроскоп, схеми, таблиці |
|
60 |
Хвороботворні бактерії |
|
|
& 53 |
схеми, таблиці |
|
61 |
Ціанобактерії, значення їх у природі та житті людині |
|
|
& 53,56, підготуватися до т/о |
схеми, таблиці |
|
62 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів з тем „Гриби”, „Лишайники”, „Бактерії” |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
Розділ У. Організми і середовище існування |
Тема 1. Організми та середовище існування (6 год) |
63 |
Середовище існування рослин та його чинники |
|
|
& 55 |
|
|
64 |
Розселення рослин у природі |
|
|
&56, скласти опис природних зон України |
|
|
65 |
Екологічні групи рослин |
|
|
& 57. розгадати чайнворд
|
Зображення різних екологічних груп |
|
66 |
Життєві форми рослин |
|
|
& 58 |
Дидакт. картки для проведення гри, табл.. різних життєвих форм рослин
|
|
67 |
Семестрова контрольна робота |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
68 |
Взаємодія грибів, рослин,бактерій та їх роль в екосистемах
|
|
|
& 59, таблиця с.227 |
|
|
69 |
Охорона природи |
|
|
& 61, реферат «Заповідники, заказники України» |
|
|
70 |
Підсумковий урок |
|
|
Завдання на літні канікули скласти гербарій бур’янових та с/г культур |
|
|
База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації
Головна сторінка Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция
|