» Життя людини найвища цінність»

Мета. Спонукати учнів до роздумів над життєвими проблемами; сприяти вихованню високих морально-етичних якостей; виробляти активну життєву позицію
» Життя людини найвища цінність»

Скачати 56.79 Kb.

Дата конвертації 21.04.2016 Розмір 56.79 Kb. Виховна година на тему:

 

» Життя людини — найвища цінність»

ЖИТТЯ ЛЮДИНИ – НАЙВИЩА ЦІННІСТЬ

 Мета. Спонукати учнів до роздумів над життєвими проблемами; сприяти вихованню високих морально-етичних якостей; виробляти активну життєву позицію.

 Наочне оформлення. Збірка В.Симоненка «Берег чекань»; грамазапис пісні «Два кольори»; крилаті вирази, записані на дошці: Живи не як хочеться, а як можеться

                                                                                                        (Народна мудрість)

Найпрекрасніші і найщасливіші люди ті, хто прожив своє життя, піклуючись про щастя інших

                                                                                                        (В.Сухомлинський)

Ні про що не турбуватися, ні за чим не турбуватися – значить не жити, а бути мертвим

                                                                                                        (Г.Сковорода)

Епіграф.

Пам’ятай! Життя є дар,

 Великий дар.

І той, хто його не цінує,

Цього не заслуговує.

(Леонардо да Вінчі)

(Звучить запис пісні «Два кольори»).

 

 Вихователь. Людське життя… неповторне і звичне, радісне і смутне, сповнене глибоких переживань, солодке, як мед, і гірке, як полин, переплетене червоними і чорними тонами, як у цій пісні «червоне – то любов, а чорне – то журба»…

 

       Людина – найвища цінність на Землі, творець усіх земних благ.

       (Учень читає вірш В.Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»).

Ти знаєш, що ти – людина?

Ти знаєш про це чи ні?

Усмішка твоя – єдина,

Очі твої – одні.

 Більше тебе не буде

 Завтра на цій Землі.

 Інші ходитимуть люди,

Інші кохатимуть люди

– Добрі, ласкаві і злі.

Сьогодні усе для тебе –

Озера, гаї, степи.

І жити спішити треба,

Кохати спішити треба –

 Гляди ж, не проспи!

 Бо ти на землі – людина,

І хочеш того чи ні –

Усмішка твоя – єдина,

Мука твоя – єдина,

Очі твої – одні.

 Вихователь. Що людина цінує понад усе? Чому? (Відповіді дітей).

 

 Учень. Довге чи коротке, але воно триває лише від народження до смерті, його не можна прожити двічі.

— Чи має життя мету і сенс?

— Хто керує людським життям?

— Чи можна зробити його кращим і щасливішим?

— Чи має людина право піти з життя або позбавити його іншу людину?

— Що таке життя?

Пропоную кожному висловити свою думку на поставлені питання. (Відповіді дітей).

Учень.

— Життя – це певний проміжок часу, заповнений різноманітними подіями, переживаннями, радощами, смутками, які тривають від народження до смерті.

 

Учень.

— Життя – насамперед, становлення людини, це період, коли людина розвивається у всіх відношеннях: фізичному, розумовому, моральному. Кожна людина прагне певної досконалості: підвищувати освітній рівень, реалізація і здійснення задумів.

Учень.

— Життя кожної людини неповторне, таємниче. Неповторним, яскравим буває життя видатних людей: композиторів, художників, письменників. Життя звичайних людей також різниться, кожен крок на життєвому шляху неповторний, тому неправильно вважати, що є дні, якими можна нехтувати.

Вихователь. Дехто гадає, що справжнє життя ще попереду, ак шкільні роки – це ніби прелюдія до нього. Думаючи про майбутнє, ми недооцінюємо день сьогоднішній. Послухайте поезію В.Симоненка «Минуле не вернуть»

 Учень.

Минуле не вернуть, не виправить минуле.

 Вчорашнє – ніби сон, що випурхнув з очей.

Як луки на весні ховаються під мулом,

Так вкривається воно пластами днів, ночей.

 Але воно живе – забуте й незабуте,

А час не зупиняється, а молодість біжить,

І миті жодної не можна повернуть,

 Щоб заново, по іншому прожить.

Учень. Людина може бути творцем і господарем власного життя. Це залежить від характеру, знань, вольових якостей, ідеалу, мети або сенсу життя.

   Як ви гадаєте, заради кого чи чого людина живе на землі? (Відповіді учнів).

 Жити треба заради інших, приносячи користь суспільству, тільки тоді це буде повноцінне життя.

 

Бібліотека створена у 1958 р.Розташована за адресою: вул. Шкільна 1асмт. Радушнетел. 477 – 11 – 37Працює з 800 до 1630.Вихідний день – субота, неділя.Останній день місяця – санітарнийЩоб стати читачем нашої бібліотеки потрібно:

  •  Твоє бажання;
  •  

любити читати;До твоїх послуг:

  •  абонемент
  •  читальний зал (10 посадкових місць)

ПРОПОНУЄМО:

  •  широкий вибір книг (24 тисячі примірників), газет та журналів (33 назви) на різні смаки для різних вікових категорій (від малюків до юнацтва, а також літературу для батьків та всіх, хто працює з дітьми);
  •  консультації щодо вибору та читання книг;
  •  допомогу в написанні творів, рефератів;
  •  участь в літературних ранках, конкурсах, вікторинах.

Радушанська шкільна бібліотекаКнижковий дім, чудовий дімВсіх вабить виглядом своїм.Сюди прямують дітлахи.Що ж тут чекає їх? Книжки!Стрічає радо всіх гостейШкільна бібліотека!Нам стати друзями так просто!Тож починаємо знайомство.

Тут наймолодших читачівЯскраві книги зустрічаютьВеселка казок та віршів,Що в грі веселій оживають*     *     *Підібрані книги старанноЗаповнюють тут стелажіНа допомогу навчанню,Для розуму і для души

Я книга – товариш твій, користуватись мною вмій. Я чиста, гарна і приємна; тож, друже, будь зі мною чемний. Погані звички забувай, мене не рви, не ображай.І пальці, прошу, ти не слинь, коли гортаєш сторінки. Я, друже, твій надійний друг,та тільки для чистеньких рук! Наша школа як один читальний зал, всі читають залюбки – і великі, і малі. Скільки учнів є у школі – стільки в школі читачів.

 

Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

 

 Конспект уроку з української мови у 6 класі вчителя української мови та літератури Радушанської СЗШ

Купіна Ірини Іванівни 

База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка
Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий