Чому треба берегти природу

Мета: Узагальнити знання учнів про те, що обов’язком кожної людини є турботливе ставлення до природи, викликати інтерес до вивчення і використання природних багатств, виховувати почуття любові до рідної землі
Чому треба берегти природу

Скачати 18.34 Kb.

Дата конвертації 19.04.2016 Розмір 18.34 Kb. Культура добросусідства

Тема: Чому треба берегти природу.

Мета: Узагальнити знання учнів про те, що обов’язком кожної людини є турботливе ставлення до природи, викликати інтерес до вивчення і використання природних багатств, виховувати почуття любові до рідної землі, відповідальне ставлення до збереження довкілля.

Хід заняття

І. Привітання

ІІ. Ознайомлення школярів з темою заняття. Вступна бесіда учителя.

Природа – це життя, яке необхідно берегти. А щоб берегти, необхідно добре пізнати природу, навчитись берегти все, що живе поруч з нами. Навчитись від батька і неньки, від усіх добрих людей. Немає в цілому світі прекраснішої землі, ніж наша Україна. Ми любимо її родючу землю, зелені верховини Карпат, широкі степи, ліси, озера, води. Любимо те, Україно, наш тихий зелений раю!

– Помилуйтесь красою рідного краю, яка відображена на фото (виставка фотографій на дошці).

Людина приходить у світ і отримує все це безкоштовно, всі ці багатства, неоціненні дари; землю, води, гори і ліси, квіти і щедрі плоди землі, що годують нас.

Нові знання про природу ми найбільше отримуємо від спілкування з природою, з власних спостережень.

  • Читання вірша Володимира Орлова «Лісова квітка»
  • Чому називається так цей вірш?
  • Чи правильно зробив хлопчик, зірвавши квітку? Чому?
  • Що таке екологія?

(наука про те, як жити у злагоді з природою, не порушуючи її законів)

ІІІ. Виконання творчого завдання

  1. Намалюй лісову квіточку, яку ти знаєш, у вазі й на галявині. Розмалюй ту квіточку, яка буде почуватися затишніше (тюльпан, пролісок, підсніжник, фіалка).
  2. Прослухайте вірш С. Жупаника «Будемо природу берегти». Розкажіть, як ви оберігаєте природу?
  3. За даними малюнками складіть правила поведінки у природі. Чи дотримуєтесь ви цих правил під час екскурсій та відпочинку в парку чи в лісі?

ІV. Робота з робочим зошитом (стор. 36-37)

Людина – частина природи. Для нашого здоров’я важливо, яку воду ми п’ємо, яким повітрям дихаємо, на якому ґрунті вирощуємо рослини, як користуємося природою для зміцнення здоров’я. У хворій природі не можна залишатися здоровим.

Природа – це вода, повітря, сонце, каміння, рослини, тварини, людина.

  • Виконання завдання 2 стор. 36. За даним малюнком розкажи, чому з кожним роком на землі зникає багато рослин і тварин?
  • Візьми олівці таких кольорів, які ти найчастіше бачив у природі. Що б ти міг намалювати кожним із них?
    (Діти малюють картини природи)

V. Підсумок уроку

  • Чому потрібно берегти природу?

База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка
Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий