Скачати 18.34 Kb.
Тема: Чому треба берегти природу.
Мета: Узагальнити знання учнів про те, що обов’язком кожної людини є турботливе ставлення до природи, викликати інтерес до вивчення і використання природних багатств, виховувати почуття любові до рідної землі, відповідальне ставлення до збереження довкілля.
Хід заняття
І. Привітання
ІІ. Ознайомлення школярів з темою заняття. Вступна бесіда учителя.
Природа – це життя, яке необхідно берегти. А щоб берегти, необхідно добре пізнати природу, навчитись берегти все, що живе поруч з нами. Навчитись від батька і неньки, від усіх добрих людей. Немає в цілому світі прекраснішої землі, ніж наша Україна. Ми любимо її родючу землю, зелені верховини Карпат, широкі степи, ліси, озера, води. Любимо те, Україно, наш тихий зелений раю!
– Помилуйтесь красою рідного краю, яка відображена на фото (виставка фотографій на дошці).
Людина приходить у світ і отримує все це безкоштовно, всі ці багатства, неоціненні дари; землю, води, гори і ліси, квіти і щедрі плоди землі, що годують нас.
Нові знання про природу ми найбільше отримуємо від спілкування з природою, з власних спостережень.
- Читання вірша Володимира Орлова «Лісова квітка»
- Чому називається так цей вірш?
- Чи правильно зробив хлопчик, зірвавши квітку? Чому?
- Що таке екологія?
(наука про те, як жити у злагоді з природою, не порушуючи її законів)
ІІІ. Виконання творчого завдання
- Намалюй лісову квіточку, яку ти знаєш, у вазі й на галявині. Розмалюй ту квіточку, яка буде почуватися затишніше (тюльпан, пролісок, підсніжник, фіалка).
- Прослухайте вірш С. Жупаника «Будемо природу берегти». Розкажіть, як ви оберігаєте природу?
- За даними малюнками складіть правила поведінки у природі. Чи дотримуєтесь ви цих правил під час екскурсій та відпочинку в парку чи в лісі?
ІV. Робота з робочим зошитом (стор. 36-37)
Людина – частина природи. Для нашого здоров’я важливо, яку воду ми п’ємо, яким повітрям дихаємо, на якому ґрунті вирощуємо рослини, як користуємося природою для зміцнення здоров’я. У хворій природі не можна залишатися здоровим.
Природа – це вода, повітря, сонце, каміння, рослини, тварини, людина.
- Виконання завдання 2 стор. 36. За даним малюнком розкажи, чому з кожним роком на землі зникає багато рослин і тварин?
- Візьми олівці таких кольорів, які ти найчастіше бачив у природі. Що б ти міг намалювати кожним із них?
(Діти малюють картини природи)
V. Підсумок уроку
- Чому потрібно берегти природу?
База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації
Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция