Біологі я білет №1
| |
Скачати 85.13 Kb.
| Дата конвертації |
15.04.2016 |
Розмір |
85.13 Kb. |
Б І О Л О Г І Я
|
|
Білет № 1 |
1. |
Охарактеризуйте біологію як науку про живу природу. Які основні методи використовують для дослідження живої природи? Наведіть приклади застосування біологічних знань у практичній діяльності людини. |
2. |
Назвіть характерні особливості класу Ссавці. За якими ознаками людина відрізняється від інших представників класу Ссавці? |
3. |
Що таке здоров’я? Які чинники сприяють збереженню здоров’я людини? |
|
|
|
Білет № 2 |
1. |
Охарактеризуйте загальну будову клітини. Порівняйте будову рослинної та тваринної клітини. |
2. |
Яку роль в організмі відіграють вітаміни і які наслідки їх відсутності? |
3. |
Що спричиняє викривлення хребта і розвиток плоскостопості? Як запобігти цим захворюванням опорно-рухової системи? |
|
|
|
Білет № 3 |
1. |
Розкрийте взаємозв’язок будови і основних функцій тканин людини. |
2. |
Охарактеризуйте царство Тварини, роль тварин у природі та в житті людини. |
3. |
Яких правил гігієни розумової діяльності слід дотримуватися? |
|
|
|
Білет № 4 |
1. |
Охарактеризуйте організм людини як біологічну систему. Як здійснюється нервова, ендокринна ті імунна регуляція фізіологічних функцій? |
2. |
За якими ознаками царство Рослини відрізняється від інших царств живої природи? Яке значення рослин у природі та в житті людини? |
3. |
Що таке гіподинамія та як впливає рухова активність на здоров’я людини? |
|
|
|
Білет № 5 |
1. |
Охарактеризуйте різні види імунітету та визначте їх значення в житті людини. |
2. |
У чому полягає значення живлення? Розкрийте особливості живлення рослин (мінеральне та повітряне живлення). |
3. |
У чому полягає небезпека опіків та обморожень? Як надати першу допомогу при опіках та обмороженнях? |
|
|
|
Білет № 6 |
1. |
Поясніть взаємозв’язок складу крові та її функцій. |
2. |
Охарактеризуйте пристосованість риб до життя у воді. |
3. |
Які ознаки перегрівання? Як надати першу допомогу при тепловому та сонячному ударах? |
|
|
|
Білет № 7 |
1. |
Охарактеризуйте роль ендокринної системи в регуляції функцій організму людини. |
2. |
Розкрийте особливості грибів (будова, поширеність і різноманітність). Яке значення грибів у природі та в житті людини? |
3. |
Як надати першу допомогу при різних видах кровотеч? |
|
|
|
Білет № 8 |
1. |
Обґрунтуйте взаємозалежність будови та функцій органів зору людини. |
2. |
Як організми взаємодіють між собою у середовищі? Наведіть приклади форм співіснування організмів. |
3. |
З якою метою застосовують вакцини і лікувальні сироватки? Як можна підвищити захисні властивості організму? |
|
|
|
Білет № 9 |
1. |
Охарактеризуйте особливості будови серця у зв’язку з його функціями. |
2. |
Як використовують знання про процеси життєдіяльності рослин у догляді за ними? |
3. |
Чому під впливом алкоголю і наркотиків особистість людини деградує? |
|
|
|
Білет № 10 |
1. |
У чому полягає значення дихання? Розкрийте взаємозв’язок будови та функцій органів дихання людини. |
2. |
Яку роль відіграють представники найпростіших у природі та житті людини? |
3. |
Що таке СНІД і в чому полягає небезпека цього захворювання? Профілактика інфікування ВІЛ. |
|
|
|
Білет № 11 |
1. |
Порівняйте умовні та безумовні рефлекси, поясніть їх біологічне значення. |
2. |
Охарактеризуйте лишайники як симбіотичні організми (будова тіла, живлення). Яке значення лишайників у природі та в житті людини? |
3. |
Як попередити захворювання серцево-судинної системи людини? |
|
|
|
Білет № 12 |
1. |
Охарактеризуйте особливості руху крові в організмі людини і причини гіпо- та гіпертонії. |
2. |
Поясніть, які особливості покритонасінних рослини сприяли їх поширенню на Землі. |
3. |
Чим спричинюються захворювання зубів та які їх наслідки? Як запобігти захворюванням зубів? |
|
|
|
Білет № 13 |
1. |
Розкрийте на конкретному прикладі механізм формування навичок та їх удосконалення. |
2. |
Охарактеризуйте пристосованість птахів до польоту і життя у різних умовах середовища. |
3. |
Які ознаки харчового отруєння? Яку першу допомогу слід надати при харчовому отруєнні? Як запобігти харчовим отруєнням. |
|
|
|
Білет № 14 |
1. |
Обґрунтуйте взаємозв’язок у функціонуванні кровоносної та дихальної систем в організмі людини. |
2. |
Які рослини та тварини вашої місцевості занесені до Червоної книги України? Поясніть необхідність збереження природного біорізноманіття та етичного ставлення до тварин. |
3. |
Як можна розвивати пам’ять? |
|
|
|
Білет № 15 |
1. |
Поясніть взаємозалежність будови та функцій органів травлення. |
2. |
Назвіть основні систематичні категорії. Розкрийте принципи класифікації рослин на прикладі покритонасінних. |
3. |
Яких правил гігієни органів зору слід дотримуватися? |
|
|
|
Білет № 16 |
1. |
Поясніть взаємозалежність будови та функцій органів слуху людини. |
2. |
Поясніть як пристосовані паразитичні черви до існування в організмі хазяїна. Як впливають паразитичні черви на організм людини? Як запобігти зараженню паразитичними червами? |
3. |
Які причини і наслідки йододефіциту? Профілактика йододефіциту. |
|
|
|
Білет № 17 |
1. |
Охарактеризуйте периферичну нервову систему, роль соматичного і вегетативного відділів. |
2. |
У чому полягає біологічне значення розмноження? Порівняйте статеве і нестатеве розмноження. Розкрийте особливості вегетативного розмноження рослин та його практичне застосування. |
3. |
Яке значення має раціональне харчування для збереження здоров’я людини? Назвіть принципи раціонального харчування. |
|
|
|
Білет № 18 |
1. |
Як здійснюється виділення із організму кінцевих продуктів обміну? Поясніть роль нирок і шкіри у цьому процесі та особливості їх будови у зв’язку з функцією виділення. |
2. |
Охарактеризуйте пристосування плазунів до життя на суходолі. |
3. |
Яких правил гігієни органів слуху необхідно дотримуватись? |
|
|
|
Білет № 19 |
1. |
Чим визначається поведінка людини? Поясніть пристосувальну роль та причини індивідуальних особливостей поведінки людини. |
2. |
Розкрийте особливості будови водоростей та їх значення. |
3. |
Яку першу допомогу слід надати при укусах отруйних тварин, що поширені на території України? |
|
|
|
Білет № 20 |
1. |
Охарактеризуйте будову і функції центральної нервової системи (спинного мозку, головного мозку та його відділів). |
2. |
Які представники членистоногих тварин є переносниками збудників хвороб людини? Як запобігти хворобам, що переносяться членистоногими? |
3. |
Які ознаки захворювання на цукровий діабет? Які чинники сприяють виникненню цукрового діабету? Профілактика цукрового діабету. |
|
|
|
Білет № 21 |
1. |
Обґрунтуйте значення шкіри в пристосуванні організму до умов навколишнього середовища. |
2. |
Назвіть загальні ознаки бактерій. Охарактеризуйте їх роль у природі й у житті людини. |
3. |
Як можна зменшити вплив негативних емоцій на організм? |
|
|
|
Білет № 22 |
1. |
У чому полягає значення обміну речовин? Поясніть взаємозв’язок пластичного й енергетичного обміну. |
2. |
Розкрийте особливості будови та розмноження вищих спорових рослин (на прикладі мохів та папоротей). Назвіть ускладнення їх будови порівняно з водоростями та поясніть чим вони зумовлені. Яке значення вищих спорових рослин у формуванні торфу, кам’яного вугілля? |
3. |
Як уникнути захворювань органів дихання? Профілактика захворювання на туберкульоз. |
|
|
|
Білет № 23 |
1. |
Охарактеризуйте сон як функціональний стан організму. У чому полягає біологічне значення сну? |
2. |
Назвіть середовища існування організмів. Як впливають чинники середовища на організми? Чому діяльність людини вважається чинником середовища? |
3. |
Як куріння впливає на організм людини? |
|
|
|
Білет № 24 |
1. |
Поясніть значення другої сигнальної системи у сприйнятті навколишнього середовища. |
2. |
Розкрийте особливості будови і процесів життєдіяльності земноводних як мешканців двох середовищ. |
3. |
Як надати першу допомогу при ударах, вивихах та переломах? |
|
|
|
Білет № 25 |
1. |
Розкрийте роль біологічних ритмів у житті людини. |
2. |
Дайте характеристику голонасінних рослин. Яке значення голонасінних рослин у природі та в житті людини? |
3. |
Чим спричинюються хвороби, що передаються статевим шляхом та які їх наслідки? Як запобігти хворобам, що передаються статевим шляхом? |
База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації
Головна сторінка Інформація Автореферат Анализ Диплом Додаток Доклад Задача Закон Занятие Звіт Инструкция
|